söndag 4 juli 2010

Vi finns, syns och vi tar plats!


Det finns många med ADHD som har kommit långt i livet, som har haft vissa svårigheter men överkommit dem och har bidragit till världens utveckling. Jag säger inte att jag kommer bli någon sådan person, men det är intressant och jag känner mig stolt över att får säga att det finns en specifik samhörighet med mig och dessa personer:

Pablo Picasso
Magic Johnson
Will Smith
Dustin Hoffman
Robin Williams
Leonardo da Vinci
Whoopie Goldberg
Benjamin Franklin
Albert Einstein
Cher
John F. Kennedy
Walt Disney
Winston Churchill
Ty Pennington
Tom Cruise
Hans Christian Andersen
Agatha Christie
Sylvester Stallone
Wolfgang Amadeus Mozart
Salvador Dali
Vincent van Gogh
Pelle Fosshaug
Andreas Kleerup


För vad är det som jag har gemensamt med dessa personer/ kändisar? Jo vi har alla ADHD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar