måndag 21 juni 2010

Jag är Jag

Dessa ord sjunger jag inombords för mig själv ibland. Från texten till Gabriellas sång, den ger mig styrka när det mesta känns svårt.

Det är nu som livet är mitt, jag har fått en stund här på jorden och min längtan har fört mig hit, det jag saknat och det jag fått.Det är ändå vägen jag valt, med förtröstan långt bortom orden som har visat en liten bit av den himmel jag trodde fanns.

Jag har aldrig glömt vem jag var, jag har bara låtit det sova kanske hade jag inget val, bara viljan att finnas kvar!!! Jag vill känna att jag lever all den tid jag har, kunna vara stark och fri se hur natten går mot dag, jag är här och mitt liv är bara mitt och den himmel jag trodde fanns, kan jag hitta den någonstans?

Jag vill leva lycklig för att jag är jag och jag vill känna att jag har levt mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar