måndag 15 november 2010

Trött, trött

Första markanta skillnaden med Concerta- trötthet. Egentligen borde jag ha mer energi, men jag vet varför det blir så här. Först nu på flera år är jag avslappnad större delen av dagen och då kommer allt som kroppen inte har fått. Den har bett om vila och lugn i flera år nu och inte har den fått det, men nu tar den för sig för nu orkar jag inte kämpa emot längre(eller snarare gör Concertan det åt mig). Och det är bra. Men konstigt och irriterande för det är ovant

Det känns som om jag skulle behöva få sova i en vecka för att ladda om. Men det blir nog endast en sovmorgon i morgon, mer hinns inte med. Jag är inte så spänd längre, mer mjuk i kroppen och dte är en konstig känsla, har inte bestämt mig för om jag gillar det än. Vänja om sig är svårt, det tar tid. Och jag vill att saker sker nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar